6 augustus 2012 - Reisverslag uit Bazancourt, Frankrijk van Monique Groen - WaarBenJij.nu 6 augustus 2012 - Reisverslag uit Bazancourt, Frankrijk van Monique Groen - WaarBenJij.nu

6 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Augustus 2012 | Frankrijk, Bazancourt

Af en toe heb je zo'n dag dat je denkt dat het niet zo lekker loopt. Dat had ik dus al na een kwartier.  Een steentje in mijn schoen, dreigende wolken. Maar gelukkig viel het allemaal toch heel erg mee. Na even lopen over een  karrenspoor verder over de weg en binnen 5 kwartier had ik 6,5 km afgelegd. Toen was het tijd voor het ontbijt op de kerktrappen in Avancon. Alleen jammer dat de mairie gesloten was maar ik had vanmorgen eindelijk weer een stempel gekregen in Chateau Porcien. Daarna verder en in een half uur tijd weer 3 km verder. Nu had ik geluk. In St. Loup en Champagne was de mairie geopend tot 12.00 uur dus nog een stempel erbij. Daarna door de graanvelden (wel op een verhard pad) naar l'Ecaille. Inmiddels was het 13.00 uur en nog maar 7 km te gaan naar mijn overnachtingsadres in Bazancourt. Na plm 5 km mijn stokbroodje paturain aan de kant van de weg gegeten en om 15.00 uur was ik bij het gemeentehuis van Bazancourt. Ook daar weer een gratis overnachting en nu in een schouwburg! Wat een ruimte en weer bleef ik daar alleen. Tom en Eva zitten in Reims en zij zijn naar me toe gekomen. Omdat alles hier gesloten was zijn we in Reims gaan eten. Was gezellig. Daarna hebben ze me weer terug gebracht naar de gite.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bazancourt

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 99845

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: