Reisverhalenbundel Buen Camino - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu Reisverhalenbundel Buen Camino - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu

Reisverhalenbundel Buen Camino

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 Mei 2013 | Nederland, Hellevoetsluis

Waarbenjij.nu en Tenpages.com hebben besloten om de blogs van 23 pelgrims te bundelen in een reisverhalenboek.

Vanaf vandaag staan de eerste bladzijden online van het manuscript Buen Camino. Helaas sta ik niet in die eerste bladzijden maar in het uiteindelijke boek (als er 2000 aandelen zijn verkocht) staan mijn blogs van 21 en 22 oktober (aankomst in Santiago en de dag erna). Deze staan vermeld in de laatste bladzijden van het manuscript (blz. 21). Zodra er 2000 aandelen van € 5,00 zijn verkocht wordt het boek gedrukt. Meer informatie kan je vinden op de site Tenpages.com.

Ik hoop dat jullie een aandeel willen kopen. Het aandeel moet gekocht zijn binnen vier maanden. Wordt het totaal van 2000 niet gehaald krijg je een bedrag van € 4,00 teruggestort.

Vast bedankt.

• 22 Mei 2013 - 15:49

Verabrunsmann:

Doe mij maar een aandeel, hoe kan ik dat regelen?
    Groetjes
    Vera

• 22 Mei 2013 - 17:31

Peregrinofrans:

Ik wil ook meedoen, maar ook ik weet niet hoe! Naar welke rekening kan het worden overgemaakt en met welke vermelding?
    vriendelijke groet,

• 22 Mei 2013 - 17:48

Monique:

Op de site Tenpages.com staat een link naar Buen Camino en daar kunnen de aandelen worden gekocht