24 oktober 2012 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Monique Groen - WaarBenJij.nu 24 oktober 2012 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Monique Groen - WaarBenJij.nu

24 oktober 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Oktober 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

Gelukkig, toch nog de afsluiting van mijn Camino met het wierookvat! Ik wilde vanochtend naar de expositie over Compostella's maar toen we daar stonden te wachten werd er verteld dat het vandaag niet geopend werd, misschien "manjana", de laatste dag dat de expositie plaatsvindt. Het blijft toch Spanje! Dan maar even via de winkel de kathedraal binnenlopen en laten we nu het wierookvat zien hangen!! Dus toch nog? We hebben een plaatsje opgezocht en toevallig zat de Nederlander achter me (stom, weet nog steeds zijn naam niet) en hij vertelde me dat er genoeg giften (minstens 300 euro) waren binnen gekomen omdat er een groep Japanners was. Zo heb ik deze week voor de derde keer de mis bijgewoond en ja hoor, aan het eind van de mis kreeg het wierookvat een slinger: heel indrukwekkend, natuurlijk ook door de muziek en de zingende non (die iedere keer een kwartier voor de mis komt oefenen met de kerkgangers). Ik ben blij dat ik dit mee heb kunnen maken, een mooie afsluiting van mijn Camino. 

  • 24 Oktober 2012 - 15:36

    Loes:

    Nu zeker nog één wens: het vliegtuig naar huis! Goed thuisreis gewenst.

  • 24 Oktober 2012 - 17:56

    ELSH:

    Hai Monique,
    Het kostte wat moeite maar eindelijk heb je dan toch het slingerende wierookvat gezien en daarmee is jouw camino echt afgesloten.
    Goede thuisreis en tot maandag bij Vera.
    Groetjes en een kus van ELS

  • 24 Oktober 2012 - 19:04

    Anke:

    Goede reis naar huis gewenst , je zal keelsnoepjes moeten kopen want ik denk dat je een schorre keel krijgt van aan iedereen je verhalen te vertellen!! Ik hoop dat ik je nog eens een keer zie voordat je weer aan het werk moet!! Groetjes en welkom thuis, kanjer!!!

  • 24 Oktober 2012 - 21:05

    Nel Rath:

    Een goede terugreis naar huis.Tom belde mij zoojuist om ons te vragen i.v.m.met de gezamelijke verjaardagen van Tom en Manon.
    Erg lief van hem.Tot ziens groeten van ons. Riekus en Nel.

  • 24 Oktober 2012 - 22:07

    Ida:


    Een mooie afsluiting, de dingen gaan zoals ze moeten gaan, er gebeurt niets zo maar!

    Een laatste nacht en nog een blik op Santiago en dan morgen lekker naar je eigen huis, naar je gezin en je familie.

    Tot ziens in Hellevoetsluis. Ida en Ed.




  • 25 Oktober 2012 - 12:25

    Ageeth:

    Hoi monique.
    Ik was blij verrast een kaart van jou op de deurmat te vinden. Bedankt!
    Geniet van je thuis komst, we zien elkaar weer in juni.
    Groetjes Ageeth

  • 25 Oktober 2012 - 14:25

    Cornelia Waalboer:

    Hallo Monique,

    Waarschijnlijk nu op weg naar huis. Wat zal dat vreemd voor je zijn maar ook fijn om weer bij je familie te zijn. Dank je wel voor je kaart. Lief van je !
    Groetjes en tot ziens. xxx
    Cornelia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 784
Totaal aantal bezoekers 99860

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: