1 augustus 2012 - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu 1 augustus 2012 - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu

1 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Augustus 2012 | België, Olloy-sur-Viroin

In Doische gestart vandaag. Direct bij het gemeentehuis een stempel gehaald. Omdat de camping vlak bij het pelgrimspad ligt wilde ik daar vandaag eindigen. Ik ben eerst een stuk langs de weg gaan lopen en heb vervolgens de "toeristische route" genomen waardoor ik met 25 km op de teller ben geëindigd. Het was warm en mijn schouders en armen zijn flink verkleurd. Gelukkig heb ik ook grote stukken door het bos gelopen waardoor ik niet zoveel last had van de warmte. Om half zes was ik bij de camping. Ook daar heb ik een stempel gehaald. Vannacht de laatste nacht hier op de camping. Morgen zoeken we een hotel of chambre d'hotes zodat Manon en Iris vrijdag op hun gemak naar huis kunnen gaan. Het zal raar zijn om niemand meer in de buurt te hebben.

  • 01 Augustus 2012 - 21:52

    Dag Monique:

    Volgens mij heb je de eerste 10 stempels al binnen!

    Is de route een beetje "christelijk" aangegeven, of zijn de aanwijsbordjes/strepen al oud en versleten, want hoe oud is die route eigenlijk al?

    Kom je veel medegangers tegen?

    Morgen maar weer met frisse moed verder.

    Groetjes van Ida









  • 02 Augustus 2012 - 14:06

    Monique De Groen:

    Hoi Ida, Route is goed aangegeven alleen het verschil tussen over de weg lopen en de route volgen via de bordjes is soms wel 15 km dus ik kijk iedere dag wat handig is om te lopen. Vandaag scheelde het maar 1,5 km en dan is zo'n bospad natuurlijk wel veel mooier en vooral avontuurlijker!! Langs smalle bospaadjes omhoog, dan door een beekje lopen van steen naar steen en dan maar hopen dat je niet in het water glijdt..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Olloy-sur-Viroin

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 99820

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: