28 juli 2012 - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu 28 juli 2012 - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu

28 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Juli 2012 | België, Aische-en-Refail

Vannacht en vanochtend flink geregend dus even langer blijven liggen! Om tien uur zijn we naar Namur gereden, kerk dus nog steeds dicht. Met Manon en Iris koffie gedronken en om twaalf uur op pad gegaan. Ik heb het pad langs  de Maas genomen. Toen ik daar aan kwam ging het zonnetje schijnen. Weer lekker door kunnen lopen. Lunch bestond uit een halve liter citroenthee en een pond aardbeien! Om half drie had ik er 12 km op zitten. Langs de Maas op een terrasje muntthee gedronken. Rond kwart voor vier werd ik opgehaald net voor Yvoir. Morgen daarvandaan dus weer verder. Vandaag 17 km gelopen. Als ik een gemiddelde wil halen van 25 km per dag zal ik toch wat meer moeten gaan lopen!!