29 juli 2012 - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu 29 juli 2012 - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu

29 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Juli 2012 | België, Aische-en-Refail

Om negen uur afgezet bij mijn eindpunt van gisteren. Omdat ik vandaag eens volgens het boekje wilde lopen ben ik bij de Maas weggegaan. Het was een schitterende tocht maar wel met heel veel klim- en daarna weer daalwerk! Uiteindelijk bleek deze route ook ongeveer twee keer zo lang te zijn. Dus toen ik bij de Maas kwam ben ik daar maar weer gaan lopen. Ik heb geen tijd en zin om 5000 km te gaan lopen:) Gelukkig heb ik een aantal plaatsen van andere pelgrims opgeschreven dus ga ik die route volgen. Vandaag in Dinant bij de VVV een stempel gehaald en doorgelopen naar Anseremme. Morgen gaan we naar een camping in Frankrijk zodat Manon en Iris niet meer zover hoeven te rijden om me te brengen en halen. Waarschijnlijk wordt het (in de buurt van) Rimogne.