26 juli - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu 26 juli - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu

26 juli

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 Juli 2012 | België, Aische-en-Refail

Vandaag dus begonnen met lopen. Gisteren zo leuk uitgestippeld, eerst de bus naar Namen en vervolgens de trein naar Huy waar ik dan rond half negen kon gaan starten. En toen stond ik dus om zeven uur bij de bushalte. Bleek de bus niet te rijden ... Meiden wakker gebeld en zij hebben me naar het station van Namen gebracht. Ja hoor,  na een uur ging er een trein naar Huy. In Huy aangekomen eerst de kerk Notre Dame bezocht.  Daar een kaarsje gebrand en flink staan janken! Toen was ik natuurlijk wel toe aan een kopje koffie dus een patisserie bezocht. Uiteindelijk was het tegen elf uur voordat ik ging lopen. Inmiddels was het flink warm en om Huy te verlaten was het een flinke klim! Onderweg nog een paar keer aan de kant van de weg gaan zitten om de meegebrachte thee en gekochte broodjes op te eten. In Andenelle ben ik gestopt, maar vijftien km gelopen. Maar ach, het was de eerste dag en het is tenslotte geen wedstrijd. Wel een schitterende omgeving! Manon en Iris zijn me komen halen. Nu, na een heerlijke voet- en schoudermassage, zit ik lekker in het avondzonnetje en wordt er voor mijn eten gezorgd! Heerlijk toch. Morgen echt vroeg op pad en dan dus niet met de bus maar met de auto!!

  • 27 Juli 2012 - 07:44

    Anke Joosse:

    Zo Monique, de kop is er af, het is te hopen dat de temperatuur iets gaat zakken, het was hier gisteravond om 19.30 uur nog 33.8 graden!!! Succes, liefs Anke

  • 28 Juli 2012 - 10:59

    Wiel Sikkes:

    hoi Monique

    ik wens je een heel goede tocht.

    wij hebben ergens in Frankrijk (bij Gargilesse) ook een heel klein stukje langs de Compastellaroute gelopen. Ik ben benieuwd wanneer jij daar loopt.

    grt Wiel


  • 28 Juli 2012 - 17:58

    Paula:

    Wij vinden je heel erg dapper! Gisteren je beschermengel ontvangen, die waakt vanaf hier ook over je. Liefs, paula, michelle en nicole

  • 28 Juli 2012 - 21:54

    Ageeth:

    Hoi Monique.
    Een flinke tocht, zet hem op je kunt het. Wens je veel suc6 en loop plezier. Geniet van alles om je heen en rustig aan. Zoals je al schrijft het is geen wedstrijd.
    groetjes,Ageeth

  • 29 Juli 2012 - 20:07

    Zondag 29 Juli 2012:

    Hai Monique,
    De start van de looptocht ging niet helemaal naar wens maar ik hoop dat het de volgende dagen vlotter verloopt.Het lijkt me heel fijn voor jou om met je meisjes samen te starten.
    Het is hier inmiddels minder ( 20 graden ) ik hoop dat het bij jou ook iets aangenamer is geworden.
    Heel veel sterkte, ik denk aan je !!!!!!!

  • 30 Juli 2012 - 20:40

    Monique:

    Bedankt voor jullie reacties, ik weet alleen niet van wie de laatste is, ik krijg de foto' nog niet bijgevoegd maar heb inmiddels hulptroepen in Nederland ingeschakeld, dus wie weet gaat dat nog lukken.

  • 30 Juli 2012 - 22:04

    Hai Monique,:

    Dat laatste berichtje was van mij.Ik had het al verstuurd en toen zag ik dat mijn naam er niet onder staat.
    Ik lees met veel plezier je reisverslag.
    Ik kijk elke dag nieuwsgierig waar je nu bent en hoeveel km. je inmiddels hebt gelopen.
    By the way: slaapt je kussensloop lekker?????
    Groetjes en een kus van ELS HEIJNRAETS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Aische-en-Refail

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 99856

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: