25 juli - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu 25 juli - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu

25 juli

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 Juli 2012 | België, Aische-en-Refail

Zo, maar even internet gekocht via provider want op camping werkt het niet!

Gisteren om 10.00 uur waren we in de kerk. Het was heel leuk dat er zoveel familie en vrienden aanwezig waren bij de zegening. Pater Konchenko deed het heel goed. Ook toen ik de kerk uitliep met rugzak en stokken zegende hij me nog voor de deur en werd ok uitgezwaaid door hem en nog een paar andere parochianen. Thuis was iedereen al aan de door mijn kinderen verzorgde koffie en de door Manon gemaakte cupcakes. Ik ben blij dat ik deze dag zo geregeld heb. Ik heb zo van veel mensen nog afscheid kunnen nemen. Natuurlijk was het ook wel emotioneel maar dat hoort er tenslotte bij. Vervolgens zijn Manon, Iris en ik naar België gereden waar ik vlak bij de plaats Namur een campingplaats had gereserveerd. Ze waren het uiteindelijk wel vergeten te noteren maar gelukkig was er nog plaats. De tent was snel opgezet en toen hebben we nog wat boodschappen gedaan. Om negen uur zaten we te eten (toen het een beetje afgekoeld was) en om tien uur lagen we al in bed! Het was best een vermoeiende dag geweest.