25 juli - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu 25 juli - Reisverslag uit Aische-en-Refail, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu

25 juli

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 Juli 2012 | België, Aische-en-Refail

Zo, maar even internet gekocht via provider want op camping werkt het niet!

Gisteren om 10.00 uur waren we in de kerk. Het was heel leuk dat er zoveel familie en vrienden aanwezig waren bij de zegening. Pater Konchenko deed het heel goed. Ook toen ik de kerk uitliep met rugzak en stokken zegende hij me nog voor de deur en werd ok uitgezwaaid door hem en nog een paar andere parochianen. Thuis was iedereen al aan de door mijn kinderen verzorgde koffie en de door Manon gemaakte cupcakes. Ik ben blij dat ik deze dag zo geregeld heb. Ik heb zo van veel mensen nog afscheid kunnen nemen. Natuurlijk was het ook wel emotioneel maar dat hoort er tenslotte bij. Vervolgens zijn Manon, Iris en ik naar België gereden waar ik vlak bij de plaats Namur een campingplaats had gereserveerd. Ze waren het uiteindelijk wel vergeten te noteren maar gelukkig was er nog plaats. De tent was snel opgezet en toen hebben we nog wat boodschappen gedaan. Om negen uur zaten we te eten (toen het een beetje afgekoeld was) en om tien uur lagen we al in bed! Het was best een vermoeiende dag geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Aische-en-Refail

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 100155

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: