dag 3: Nandrin - Huy - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu dag 3: Nandrin - Huy - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu

dag 3: Nandrin - Huy

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Oktober 2011 | Nederland, Roermond

Vanmorgen heeft Auke mij afgezet waar hij me gisteren opgepikt heeft. Na een uur was ik pas in Severin-en-Condroz en was ik blij dat ik gisteren niet ben doorgelopen in het donker. Weer stenige smalle paadjes: dat gaat niet goed in het donker! Ook vandaag weer schitterend weer. Wel fris maar als je wandelt en dan weer vooral klimmen en dalen, heb je daar niet zo'n last van. In Severin de Petrus-en-Pauluskerk bezocht en in het gastenboek geschreven. Vandaag maar even langs een bosrand gelopen, verder alleen maar over veldweggetjes. Liep wel lekker trouwens. Zelfs onderweg nog een café tegengekomen waar ik een kop koffie heb gedronken.

Hoe het kan weet ik niet maar ik had Auke met de tom-tom naar een andere plaats gestuurd dan waar ik uiteindelijk aankwam. Hij zat in een klein plaatsje met alleen een kerk, begraafplaats en school en ik eindigde in de stad Huy. Auke moest me toen nog midden in de stad op komen halen terwijl het spitsuur al begonnen was. Was hij niet echt blij mee.... Uiteindelijk waren we op weg naar Roermond waar we nog een nacht in een hotel hebben doorgebracht. Om een beetje te ontspannen een lekker warm bad genomen. Daarna in Roermond gaan eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roermond

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 99829

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: