dag 2: Luik Angleur - Severin-en-Condroz - Reisverslag uit Luik, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu dag 2: Luik Angleur - Severin-en-Condroz - Reisverslag uit Luik, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu

dag 2: Luik Angleur - Severin-en-Condroz

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

19 Oktober 2011 | België, Luik

Ik kon bijna mijn bed niet uitkomen: wat heb je toch veel spieren en gewrichten die pijn kunnen doen! Maar gelukkig ook schitterend weer. Van het hotel de trein genomen naar Angleur om de tocht te vervolgen. Vrij snel het bos ingelopen en dit ongeveer 34 van de 35 km zo gehouden. Geen mens tegengekomen en af en toe een weg overgestoken om aan de overkant het bos weer in te gaan. Ondanks de stommiteit van gisteren om verkeerd te lopen dit vandaag dus ook weer meegemaakt. Zelfs wel een half uur (dus een uur) verkeerd en dat terwijl er zoveel kilometers vandaag gelopen moesten worden. Weer heel veel geklommen en over een bergkam gelopen en dat met mijn hoogtevrees. Schitterend uitzicht over de Ourthe. Helaas niet tot Severin gekomen. Om half zeven had ik het helemaal gehad. Het werd donker en het begon weer te regenen. Wat was ik blij dat ik Auke kon bellen om te vragen of hij me kon oppikken in Nandrin. Eenmaal in het hotel aangekomen geen puf meer om uit eten te gaan en Auke heeft toen maar pizza's gehaald. Wat doet mijn lijf pijn......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Luik

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 100118

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: