31 juli 2012 - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu 31 juli 2012 - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Monique Groen - WaarBenJij.nu

31 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

31 Juli 2012 | België, Olloy-sur-Viroin

Vanochtend om 09.00 uur gestart in Anseremme. Mijn bedoeling was om langs de Maas te gaan lopen. Na daar een tijdje te hebben gelopen kwam ik bij een bord met allerlei waarschuwingen over het beklimmen van rotsen. De roodwitte bewegwijzering ging de hoogte in naar de rots. Omdat ik ook nog een pad langs het water zag lopen koos ik daarvoor. Echter, na 25m bleek dat er een enorm rotsblok pal aan het water stond zodat ik toch het andere pad moest nemen. Wat een mooi pad, maar ook: wat steil! En als je dan boven bent moet je ook weer naar beneden, dat is zo mogelijk nog enger als je hoogtevrees hebt. Op sommige stukken moest ik gaan zitten omdat de stap te groot was. Of ik moest me vasthouden aan een boom om niet weg te glijden..  Ja, een leuke weg hoor naar Santiago! Je moet er wat voor over hebben. Afgelopen dagen had ik wat last van mijn knie maar vandaag gelukkig niet.  Het was weer goed wandelweer en ik ben gekomen tot Doische, zo'n 26 km.

• 31 Juli 2012 - 21:27

Hai Monique,:

Wat ontzettend leuk om ongeveer iedere dag te lezen hoe het je vergaat. Je maakt wel heel veel mee en je bent pas een paar dagen op reis.
    Houd je taai en ik blijf je volgen.
    Groetjes en kus van ELS.

• 01 Augustus 2012 - 12:27

Ellen:

Hoi Monique, Ik ga je volgen: veel succes. En kijk uit bij die rotsen... En hopelijk gaat die knie gewoon normaal blijven doen..
    Groetjes en geniet van je omgeving!!

• 01 Augustus 2012 - 17:47

Joke:

niet alleen lopen dus, ook klimmen en dalen, succes. ik blijf je volgen.