afscheid - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu afscheid - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu

afscheid

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Juli 2012 | Nederland, Hellevoetsluis

Het afscheidnemen is begonnen. Gisteren een aantal collega's gedag gezegd en morgen breng ik Auke naar Schiphol. Hij gaat nu zes weken naar Aruba, dus dat betekent dat we elkaar eind oktober pas weer zullen zien:( Morgen afscheid nemen van Stephanie, Mark en Sem, want ook zij gaan dinsdag op vakantie. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij.

• 09 Juli 2012 - 12:29

Vera:

Hoi, heb me opnieuw aangemeld en kreeg bericht dat dat al gebeurd was??
    Ik zie wel of ik nu je mails krijg!

• 09 Juli 2012 - 15:32

Els:

tja, dat is het zwarte kantje van je trip! Maar we houden op deze manier zeker contact en dat is wel erg leuk. En als je elkaar een tijdje niet ziet is de liefde des te spannender.... maar ik snap het hoor !