Water - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu Water - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu

Water

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

19 Juni 2012 | Nederland, Hellevoetsluis

Vandaag mijn vijftigste verjaardag gevierd met collegavriendinnen. Ze hadden allemaal een flesje water voor me versierd met teksten, foto's enz. Het gaat nu wel dichtbij komen. En het water drink ik ook van te voren maar op. Als ik alle cadeautjes mee moet nemen die ik heb gekregen start ik straks met 25 kg:). Wel hang ik een aantal cadeautjes aan mijn rugzak (armbandje met tulp, klompjes, molen enz., reserveschoentjes(!), kralenkettinkje). En natuurlijk ontbreken de gekregen Jacobsschelpen niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellevoetsluis

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 1198
Totaal aantal bezoekers 99835

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: