voorbereiding - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Monique Groen - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 Oktober 2011 | Nederland, Hellevoetsluis

Afgelopen maandag in de sportschool een schema ontvangen voor de komende 6 weken zodat ik lichamelijk goed voorbereid ben op het lopen. Gisteren dit schema gevolgd, heel veel herhalingen met lagere gewichten.

• 29 Oktober 2011 - 15:56

ELS:

Hai Monique,
    Bij thuiskomst de pagina van jou gezocht en gevonden. Wat leuk dat je jou zo kan volgen. Succesa met de verdere voorbwereiding.

• 05 November 2011 - 10:17

Loes W:

Hoi Monique, wat ben je toch een doorzetter. Leuk om je verslagen te lezen. En al die herhalingen in de sportschool, niet enerverend maar ik weet nu uit ervaring dat ze goed helpen. Veel succes.

• 08 Februari 2012 - 09:48

Vera:

Hoi, heb dus even gelezen, wat je tot nu toe hebt gedaan. Leuk! Heb me ook aangemeld.
    Tot de volgende keer.