21 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 21 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

21 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 November 2012 | Aruba, Oranjestad

Een rustige dag vandaag. Jullie zullen wel denken: daar heb je haar weer met haar Super Food maar dit gaat echt op z'n Arubaans. Dinsdag ging ik erheen om boodschappen te doen, hangt er een briefje dat de winkel toch nog niet klaar is en dat er een aankondiging komt wanneer hij wel open gaat. Ik ben dus maar naar Ling & Sons gegaan waar het ongelooflijk druk was, mijn auto moest ik een eind van het parkeerterrein neer zetten. Ook vandaag was Super Food nog gesloten, dus voor het brood maar weer naar Ling. Verder bedacht ik me dat het wel handig zou zijn om een Wifi-abonnement te kopen voor een maand. Dan kan ik op meer plaatsen op internet, hoef ik niet iedere keer naar de Mac, Delifrance of Wendy's. Daarvoor ben ik naar Setar, een van de providers, gegaan. Daar was een wachttijd van een uur, maar er staan genoeg stoelen en je kan ook koffie, thee of water pakken. Eindelijk was ik aan de beurt en heb een prepaidkaart gekocht. Nu moet ik nog een hotspot vinden om hem te activeren en volgens mij wordt dat ook weer een hele onderneming. Ik las op de lijst dat dat bij het vliegveld kon en aangezien ik daar toch moest zijn ben ik expres iets eerder gegaan. Ja, het kan bij het vliegveld maar dan moet je in de vertrekhal zijn en door de douane: is dat even handig! Morgen dus maar verder zoeken. Nu sta ik te wachten op de dames. Het vliegtuig is inmiddels geland en nu nog wachten tot ze door de douane zijn en de koffers hebben. Ik ben heel erg benieuwd wat ze van dit eiland vinden.

• 22 November 2012 - 18:45

Dineke:

Heel veel plezier en gezelligheid met elkaar de komende dagen!!
    Groeten!! Dien

• 22 November 2012 - 20:13

Loes:

Veel plezier en de slappe lach toegewenst.