22 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 22 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

22 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 November 2012 | Aruba, Oranjestad

En nu zijn we gezellig met z'n vieren en speel ik ook de toerist. Gisteravond ben ik door de wegomlegging bij het vliegveld nog even verdwaald maar gelukkig kwam ik ineens weer iets bekends tegen en konden we via de flappentap naar huis. We hebben lekker buiten zitten eten en tegen elven hebben we ons bed opgezocht. Vanmorgen om half zeven waren we eruit, Valerie was al even wakker maar heeft gewacht tot het licht werd voordat ze het bed uitging. Na het ontbijt, waarbij ik een sms kreeg van Iris dat zij voor haar rijbewijs geslaagd was, zijn we in de auto gestapt en naar de Setar bij de
high rise hotels gereden omdat ik mijn internet nog steeds niet aan de praat had gekregen. Bleek dat ze me een verkeerd abonnement hadden verkocht dus moest ik weer naar de andere winkel van Setar in Santa Cruz. De weg er naar toe was gelijk een aardige rondleiding over het eiland. En weer was het daar heel erg druk. Ik ben de winkel ingegaan en de anderen hebben een rondje gelopen om uiteindelijk bij de Mac met een ijsje te eindigen. Gelukkig deden ze absoluut niet moeilijk om het abonnement om te ruilen voor een ander abonnement en ben ik nu in het bezit van een ander telefoonnummer en internet. Van Sta Cruz zijn we naar Oranjestad gereden. Ze waren al aardig opgeschoten met de straat in het centrum waar het trammetje door gaat rijden dus wie weet is het klaar voor ik naar huis ga. We zijn via de winkelstraat en de Coffeebreak naar het Renaissancehotel gelopen. Vanaf dat hotel vaart er een bootje naar hun prive-eiland. Ook het hotel was al aardig in kerstsfeer. Vervolgens hebben we nog een stuk over de boulevard gelopen. Er lagen weer twee cruiseschepen dus het was flink druk. Via souvenirwinkeltjes zijn we naar de auto gelopen, Els en Valerie hebben allebei nog een jurk gekocht en thuis aangekomen zijn we lekker met de benen omhoog van het zonnetje gaan genieten. Heerlijk, vakantie!

  • 23 November 2012 - 02:07

    Bertus:

    leuk dat jullie nu met ze vieren lekker kunnen genieten van de omgeving en het zonnetje en Monique gefeliciteerd met Iris dat ze geslaagd is voor der rijbewijs in een keer en nog gezellige dagen met jullie vieren groetjes Bertus

  • 23 November 2012 - 12:35

    Joop Heijnraets:

    Wat?????????????? Nog een jurk?????

    Veel plezier meiden!!!!!!

    Joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Toch maar weer een blog bijhouden...

Recente Reisverslagen:

14 December 2012

14 december 2012

12 December 2012

12 12 12

10 December 2012

10 december 2012

09 December 2012

9 december 2012

08 December 2012

8 december 2012
Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 100045

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: