20 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 20 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

20 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 November 2012 | Aruba, Oranjestad

Op Aruba wordt hard gewerkt en dan vooral voor de toeristen, de grootste bron van inkomsten. Ik heb afgelopen week al een paar cruiseschepen zien liggen en daardoor veel Amerikanen gespot. In het centrum zijn ze rails aan het aanleggen voor een toeristentram dus hele straten liggen open. Vanochtend ben ik met Maria op stap gegaan en dan kom je toch in hele andere delen van de stad als waar ik met Auke kom:). Ik wist niet dat er nog zoveel winkels achter de hoofdweg lagen. Zou Auke dat expres voor me verborgen houden of weet hij dat ook niet? We zijn bij de Lucky Super Store geweest, waar ook van alles verkocht wordt. Je kan uren zoet zijn in dit soort winkels, al is het maar voor de airco. Ik vond daar een mooi badlaken maar zonder prijs, bij navraag bleek het 22 gulden te kosten (iets meer dan 10 euro). Bij de kassa konden ze er niets mee omdat er geen code aanzat. Het was ook de laatste dus moest er iemand bij komen en toen hoefde ik maar 11 gulden te betalen. Daarna zijn we bij Coffee Break koffie gaan drinken en op de terugweg naar de auto nog bij een goede slager geweest. Kortom, het was een leerzame ochtend! Ik hoorde ook nog van Maria dat Sinterklaas afgelopen zondag in de haven is aangekomen, wat heeft die man het toch druk. Op de radio zijn de Nachtegaaltjes nu het hele Sint-oeuvre aan het zingen. Vanmiddag ga ik naar de nieuwe Super Food, hij is vanochtend om 10.00 uur open gegaan. Het huis is schoon, de bedden zijn opgemaakt en vanavond dus een gevulde koelkast. De dames kunnen komen. Els, Valerie en Vera: een goede reis en tot morgenavond! En Joop: natuurlijk let ik goed op je Els!

• 20 November 2012 - 19:28

Vera:

Zo, dus de stad is uitgebreider dan je dacht, dus we krijgen dat vast ool te zien.We zijn ingecheckt en kijken uit naar morgen.We gaan op tid en nu maar hopen dat de Shipholtunnel open blijft. Tot gauw!
    Vera

• 20 November 2012 - 19:36

ELSH:

Hai Monique,
    Wat een leuke foto's heb je gestuurd. IK heb er zo'n zin in.
    Iedereen wenst ons alle vier een heel fijne tijd toe. Ik krijg zoveel reacties.
    Ik heb mijn gezin de weblognaam gegeven dan kunnen zij ook lezen wat wij uitvreten.
    Nou meisje ik zou zeggen tot morgen!!!!!!!