5 december. Sinterklaas - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 5 december. Sinterklaas - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

5 december. Sinterklaas

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Pakjesavond. Dat gaat dit jaar een beetje aan me voorbij. Niet alleen door de temperatuur maar door het wandelen en het niet werken ben ik het gevoel voor tijd een beetje kwijt. Het is dat ik weet dat het december is maar zo voelt het dus niet.
Gisteren is mijn vader aangekomen op Aruba. Ik dacht bijna dat hij niet in het vliegtuig had gezeten maar uiteindelijk was hij er toch. Hij had een goede vlucht gehad vooral door zijn plaats in de comfort klasse vanwege zijn knieën. Het duurde wel even voor we thuis waren want voor de derde keer die dag stond ik in de file. Na het eten dronken we nog een kopje koffie en toen ging het licht bij hem uit. Nog even de koffer uitpakken waar, yes, 4 zakken pepernoten in zaten, gedoneerd door Marc en Stephanie, en nog 2 chocoladeletters, dus toch een beetje Sinterklaas. Vandaag doen we rustig aan, een beetje puzzelen, lezen en zonnen. De hagedissen houden ons gezelschap, een is erg nieuwsgierig naar mijn iced tea en probeert iedere keer, tevergeefs, in mijn glas te klimmen.
Ik wens jullie allemaal een gezellige pakjesavond toe!

• 05 December 2012 - 20:39

ELSH:

Hai Monique,
    Je vader is in ieder geval gezond en wel bij jou op Aruba.
    Geniet van elkaars gezelschap.
    Groetjes uit een koud Nederland.
    Kus van ELS.