26 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 26 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

26 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 November 2012 | Aruba, Oranjestad

Halverwege de weg naar de buren ging het vreselijk hozen en we kwamen daar als verzopen katten aan, echt erg. Maria gaf ons handdoeken maar na een tijdje bleek dat de roze en blauwe jurken wel heel erg afgaven op de spierwitte handdoeken. We kwamen alleen om wat te drinken maar werden uitgenodigd voor het eten, barbecue, en vervolgens een potje domino, de sport op Aruba en de andere eilanden. Helaas verloren Els en Valerie van Martin en Maria, aan de support van Vera lag het in ieder geval niet:). Om tien uur gingen we weer naar huis, het was gelukkig droog en door de (bijna) volle maan ook niet zo donker dus dat ging goed. Vannacht werd ik wakker omdat mijn voeten nat werden. Het raam stond open en het regende en waaide nogal hard. Ik heb gelijk de andere ramen dicht gedaan, vanochtend bleek dat Valerie net daarvoor haar raam had dicht gedaan omdat haar gezicht nat werd.
Vandaag hebben we weer flink van de natuur genoten. Via de duikschool waar ik Jack even gedag heb gezegd (hij was de afgelopen 2 weken vrij dus ik had hem nog niet gezien) zijn we via Savaneta en San Nicolas naar de zuidoostpunt van het eiland gereden. Daar zijn geen echte stranden dus ook geen mensen, we zagen alleen maar geiten en ezels. Op dat deel spoelt er van alles aan, voor een strandjutter een paradijs. Vervolgens zijn we naar Baby Beach gereden en hebben daar door het water gelopen. Er werd zwemles gegeven aan de schooljeugd en verder waren er alleen maar Amerikanen. Daarna zijn we naar het mooiste plekje om hier te wonen gegaan. Fred woont aan het strand, heeft daar inmiddels drie huizen neergezet en verhuurt zijn tuin voor feesten en partijen. We wilden bij de Zeerover gaan eten maar helaas was het restaurant op maandag gesloten. Morgen dan maar. Onderweg naar de supermarkt stonden we in de file en we besloten om te stoppen en koffie te gaan drinken, natuurlijk wel met iets lekkers erbij. Het is maar goed dat we dat hebben gedaan want in de Super Food was het heel druk en er was te weinig personeel (ingezet) zodat we een half uur in de rij hebben gestaan. Thuis gekomen hebben we de rest van de lampjes opgehangen en nu zitten we weer heerlijk in de zon.

  • 26 November 2012 - 23:32

    Loes:

    Ben toch benieuwd wat jullie telkens kopen bij Super Food. Dat vind ik altijd het grootste feest in andere landen. Kippenmagen, koeienogen, kikkerbillen, varkenspoten, gefrituurde krekels. Wat schaft bij jullie de pot?

  • 28 November 2012 - 17:54

    Groy:

    Hallo lieve meisjes,
    Ik wist niet dat de blog van Monique nog werd gebruikt, Netty maakte mij erop attent. Leuk om jullie belevenissen te lezen. Volgens mij leven jullie daar als een luis op een zeer hoofd (op z'n Rotterdams gezegd dan). Vandaag 6 jaar geleden dat ik ben geopereerd, ik vind het een mijlpaal. Ai en ik gaan het leven vieren door het weekend naar een hotel in Amersfoort te gaan en naar vele musea uiteraard. Wat cultuur snuiven hoort erbij en lekker eten en drinken natuurlijk. Heel veel plezier nog samen.
    dikke kus Yvonne G.

  • 28 November 2012 - 22:48

    Janny Speelman:

    Arme meisjes,

    Wat hebben jullie het daar zwaar ! Dat wordt een probleem om weer gewoon het dagelijkse Hollandse
    leventje op te pakken.
    Vooral medelijden met mijn molenmaatje ! Zwemmen, lekker visjes eten, zonnen en niet te vergeten
    koffie met lekkers natuurlijk. Er mogen wel heel wat baantjes gezwommen worden om al de vetricheltjes
    weer weg te werken.

    Geniet ze, wij zullen de honneurs wel waarnemen. (maar ben wel stik jaloers)

    Groetjes Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Toch maar weer een blog bijhouden...

Recente Reisverslagen:

14 December 2012

14 december 2012

12 December 2012

12 12 12

10 December 2012

10 december 2012

09 December 2012

9 december 2012

08 December 2012

8 december 2012
Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 100063

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: