8 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 8 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

8 december 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

08 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Gehoord in een radio advertentie: Merkt u ook dat het kouder gaat worden, vooral 's morgens onder de douche? Het is toch wel makkelijk hè, heet water direct uit de kraan.
Ik moet er hier toch niet aan denken om onder een hete douche te staan maar ik ben bang dat ik vrijdag onder een hele warme douche moet gaan staan om op temperatuur te komen. Gelukkig kunnen wij nog een paar dagen genieten van de warmte. Niet altijd van de zon want vanochtend werd ik weer eens wakker van de regen die door het raam kwam, het goot om zes uur. Raam dicht gedaan en weer gaan slapen tot ik om half negen wakker werd van de zon in mijn gezicht, dat was beter! Gisteren zijn we bij Bingo wezen eten en gelukkig hadden we nog net een tafeltje. Ook nu was het weer heerlijk eten, mijn vader had zalm en ik gegratineerde kip. Als toetje nam ik weer het gebakken ijs met sambucca en mijn vader nam de Madurodam pancakes, oftewel poffertjes. De rekening was ook erg aangenaam met de feestprijzen! Martin en Maria zijn 's avonds wat komen drinken en moesten nog lachen toen ze eraan dachten hoe wij als verzopen katten bij ze op visite kwamen. Els, Valerie en Vera, jullie krijgen de groeten van ze. Vanochtend ben ik dan eindelijk in de nieuwe zaak van Kooyman geweest, een gigantische bouwmarkt. Daar heb ik een timer voor de kerstverlichting gekocht zodat deze aangaat als het donker wordt, maakt het ook niet uit als de electriciteit uitgevallen is geweest. Ook heb ik een schoonmaakmiddel voor de vloer gekocht dat beesten weghoudt. Eergisteren zat er nl. een schorpioentje in huis, maar die heb ik gelukkig met mijn insectenvanger weg kunnen halen. Na Kooyman zijn we bij Hans en Liti langs gegaan. Zij zijn gisteren uit Nederland hierheen gekomen en door hen hebben wij kennis gemaakt met Aruba. Als laatste hebben we bij Ling & Sons een gegrilde kip gehaald en die hebben we thuis gelijk opgegeten want toen was ze nog warm. Straks eten we dan alleen nog wat watermeloen. Ik zit nu van het laatste uurtje zon te genieten en denk aan jullie, die in de kou zitten en gluhwein, snert en oliebollen naar binnen aan het werken zijn. Ik hou het nog even bij rosé met ijs!

  • 09 December 2012 - 00:09

    Els:

    Bofkont!

  • 09 December 2012 - 11:56

    Nicole:

    Wrijf het er maar in dat het zo lekker warm is ;-) Vrijdag duurde het 2 uur om op mijn werk te komen o.a vanwege. Het weer. Toch zag de wereld er wel mooi uit met al die sneeuw. Gisteren leek het wel wintersport weer. Lekker koud en heel veel zon. Tja en vandaag ga ik heerlijk genieten van de warme temperaturen binnen van mijn kacheltje :-) . Geniet nog maar heerlijk daar van de ijskoffie, het weer en de rest, ik ga vast nadenken over onze stress kerst! Groetjes

  • 09 December 2012 - 12:28

    ELSH:

    Hai Monique,
    Wat heerlijk is het om jouw verslag te lezen en dan ook te weten waar je was. Ja het weer is hier erbarmelijk. Gisteren heb ik op een kerstmarkt gestaan van 4 to 21.00 uur. KOUD!!!!! Ik had mijn skipak en mijn thermo ondergoed aan.
    Geniet nog maar lekker van de zon en de warmte en het gezelschap van je papa.
    Groetjes en een kus van ELS.

  • 09 December 2012 - 15:48

    Stephanie:

    Aan de ene kant verlang ik ook naar die heerlijke zon, maar aan de andere kant heeft deze tijd van het jaar ook wel wat. Donderdag hebben we de school van Sem versierd en daar hangt nu zo'n gezellige kerstsfeer. En gisteren lag er sneeuw en scheen de zon. We zijn naar de Kerstmarkt op de keukenhof geweest en daar was het een heerlijke dag voor. 's-avonds zijn we naar De Marathon geweest. Wat een geweldige "Rotterdamse" film. Ik weet niet of je hem al hebt gezien, maar het is zeker een aanrader. Ik heb het alleen niet droog gehouden. Lijk toch steeds meer op papa ;-)! Vandaag is het wel een druilerige dag, maar perfect voor een pyjamadag en om de boom op te tuigen. Ik heb dit jaar een boom met alleen witte versiering. Hij is al heel mooi, maar nog wel wat leeg. Woensdag dus nog even naar de Action en Intratuin. De "vreetpakketten" zijn al bijna helemaal gekocht, dus pa, als je rare pinbedragen ziet, dan heb ik dat gedaan. Je bent niet gehackt! Mark is voetbal aan het kijken bij papa thuis en ik ga zo met Sem gamen. Dat wordt een grote nederlaag vrees ik, want Sem heeft net uitgelegd hoe de controller werkt, maar ik geloof niet dat dat nog mijn ding is. Dikke kus en nog een paar heerlijke zonnige dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Toch maar weer een blog bijhouden...

Recente Reisverslagen:

14 December 2012

14 december 2012

12 December 2012

12 12 12

10 December 2012

10 december 2012

09 December 2012

9 december 2012

08 December 2012

8 december 2012
Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 99835

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: