4 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 4 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

4 december 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

04 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Vandaag weer eens wat aan lichaamsbeweging gedaan. Als je hier woont moet je daar wel op letten. Er wordt hier op het eiland nauwelijks gefietst of gelopen. Omdat er geen fietspaden zijn is dat ook levensgevaarlijk. Jammer, want met een half uur fietsen kom je hier een eind. Als je ziet hoeveel files er staan 's morgens, tussen de middag en 's avonds dan zou het wel prettig zijn om de fiets te pakken naar werk of school. De kinderen worden ook allemaal naar school gebracht en dat zie je helaas ook wel aan ze. Tel daar alle snackbarretjes tegenover scholen en bedrijven bij op en dan snap je wel dat de gemiddelde Arubaan er een weinig gezonde levensstijl op na houdt. Maar ik heb in ieder geval zo'n anderhalf uur gelopen met een groep Nederlanders. Zij doen dit iedere dinsdagochtend en starten rond half acht. Het was een mooie tocht langs de kust vanaf de Bushiribana Ruins. Ik liep met Ton en Wim, de andere dames lopen met hun honden een iets kortere route. Op de terugweg zagen we hen weer bij een vast punt en daar dronken we zelf meegenomen koffie. Dit was wel een lekker begin van de dag, volgende week weer! Daarna zijn we bij de duikschool koffie gaan drinken. Nu zit ik aan de lunch, heb net gezien dat de duifjes aan het uitvliegen zijn en alle andere vogels zijn weer volop om me heen suiker aan het eten. Op het moment zitten er zelfs wel acht troepialen in de buurt van de bak. Ik denk dat ik suiker bij moet vullen want ik hoor ze tegen het schoteltje tikken dat onderin ligt om de bak te verzwaren. Over drie uurtjes komt het vliegtuig met mijn vader erin en ga ik hem ophalen. Kan hij ook lekker van het zonnetje genieten!

  • 04 December 2012 - 19:31

    Loes:

    't Was hier vandaag geen weer om te wandelen. Stortregens. Dus voordat ik naar fitness ga, (met de auto !) jou nog even gezellige dagen toewensen met je vader. Geniet ervan.

  • 05 December 2012 - 14:54

    Valerie Craven:

    Wat zijn de duifjes gegrooeid! Net mijn wekelijkse fietstochtje met de dames gemaakt. Ik heb wel koude voeten aan overgehouden. Veel plezier met je vader!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Toch maar weer een blog bijhouden...

Recente Reisverslagen:

14 December 2012

14 december 2012

12 December 2012

12 12 12

10 December 2012

10 december 2012

09 December 2012

9 december 2012

08 December 2012

8 december 2012
Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 99807

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: