2 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 2 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

2 december 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

02 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Gisterenavond zijn we bij Martin en Maria geweest. Martin was vorige week dinsdag jarig en wist niet dat hij nu verjaardagsvisite zou krijgen. Een hele verrassing dus! Of hij het een aangename vond? Ineens zat hij met zeven vrouwen opgescheept en geen enkele man. We kregen weer heerlijke speklapjes van de barbecue en na het eten werd er nog een spelletje domino gedaan. Er werd gedreigd met stripdomino maar gelukkig was dat maar een grapje! Dit was tevens de laatste avond op Aruba voor Els, Valerie en Vera. Vanochtend was het dus koffers inpakken, nog even bij de duikschool de zee inlopen en op naar het vliegveld. Daar aangekomen zagen we op de monitor dat het vliegtuig pas om 15.20 uur zou vertrekken in plaats van 13.40 uur. Toen ik op internet keek zag ik ook 15.20 uur staan dus wilden we vast inchecken en dan nog even terug gaan naar de stad om wat te eten en drinken. Vera ging voor de zekerheid naar het kantoor van Insel Air en KLM om het nog even na te vragen. Daar kregen ze een boarding pass en er werd verteld dat de tijden (maar welke?) klopten. Intussen ging de balie ook open en bij het afgeven van de bagage werd verteld dat het vliegtuig gewoon om 13.20 uur zou gaan. We snapten er niets meer van maar zijn maar gewoon op het vliegveld gebleven want je kan dan maar beter te vroeg zijn dan het vliegtuig missen. We hebben op het vliegveld koffie gedronken en toen zijn de dames naar de douane gegaan. Het was een hele gezellige vrolijke week en ik vind het leuk dat ik anderen ook van ons super Aruba heb kunnen laten genieten! En Els, toen ik terug kwam van het vliegveld was al het vruchtvlees op van de meloen die jij zo kunstig de cactus in heb gegooid....

• 02 December 2012 - 21:42

Loes:

Even afkicken van 't gekwebbel? Minder gezellig maar lekker rustig.