1 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 1 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

1 december 2012

Door: Valerie

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Wij hebben ons uit onze luie stoelen gehesen om te douchen en naar de Californië lighthouse te rijden om de zon in de zee te zien zinken, schitterend! Toen hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant Bingo waar ze heerlijke tonijn en biefstukken hadden en, niet te vergeten, gebakken ijs! Eenmaal thuis werd het helemaal een dolle boel want wij hebben een korte broek, een t shirt en een onderbroek in de fik gezet en een potje gedominood vergezeld door een wandelende tak, een sprinkhaan en een klein slangetje.
Vandaag zijn wij naar het Aloë Vera fabriek-museum geweest. Het was heel interessant en wij hebben allemaal spullen gekocht waar wij gelijk 10jaar jonger van gaan worden. Wij zijn daarna naar een kerstboom tentoonstelling geweest - keuze genoeg maar net niet onze smaak- geen probleem, er komt dinsdag een nieuwe voorraad binnen. Toen hadden wij natuurlijk na al deze inspanningen een frappucino verdiend (met lekkers erbij) en kregen wij energie om naar een lokale meubelmaker te gaan. Wat een spullen- gigantische glimmende bedden en stoelen die op tronen leken!
Jullie blogster is vandaag Valerie. Els, Vera en ik genieten van onze laatste dag op dit mooie eiland, morgen moeten wij helaas afscheid nemen van onze supergastvrouw maar eerst is het vanavond feest bij de buren!

• 01 December 2012 - 20:16

Loes:

Zit ik tijdens de tv reclame even op internet, zie ik gelijk weer een leuk verhaal vanuit Aruba. Wat hebben jullie lekker gegeten. En dan ook nog een feestje vanavond, dat worden vast droge crackers in Holland om weer even op het goede gewicht te komen voor de kerstmaaltijd. Veel plezier vanavond en een goede terugreis gewenst.

• 02 December 2012 - 13:48

Ellen:

Zo te lezen hebben jullie een prima tijd met elkaar gehad: goed zo dames!
    Goede terugreis (misschien zijn jullie al bijna weer thuis) en succes met wennen aan de andere temperatuur....