30 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 30 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

30 november 2012

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 November 2012 | Aruba, Oranjestad

Vandaag ben ik, Els, aan de beurt om iets te schrijven. Na het uitgebreide ontbijt muesli, cruesli, banaan, yoghurt en melk en uiteraard koffie treffen wij voorbereidingen om naar de stad te gaan. Na de afwas en de was en allemaal een plas overhandigen wij de zonnebril aan Monique, die prima bij haar past omdat zij hem zelf heeft uitgekozen. Op naar de stad om de laatste inkopen te doen. Het heeft al hard geregend maar nu is het weer zonnig en tamelijk warm. Ik mocht vandaag voor in de auto . Wat hebben wij allemaal gekocht, je wilt het niet weten. Ik was al snel blut maar ik mocht wat lenen van mijn reisvriendinnen, (even voor de duidelijkheid ik heb al terug betaald). Na de boodschappen liepen wij naar een lokaal tentje waar wij heel gezond (omdat ze geen ijskoffie hadden) aan de smoothies gingen. Dat was zeer verfrissend! Met de auto en chauffeur gingen wij weer naar huis. Chic hè ! Al met al hebben wij het hier fantastisch en onder leiding van onze reisleidster Monique hebben wij heel veel van het eiland gezien. Op dit moment zitten wij te lezen en te puzzelen, heerlijk buiten in de zon of schaduw, wat je maar wil. Vanavond zijn wij door Monique uitgenodigd om ergens te gaan eten. Wij zijn benieuwd maar zijn ervan overtuigd dat het lekker en gezellig wordt.

• 30 November 2012 - 21:18

Loes:

Het klinkt ook nu heel gezellig en lekker. Jullie blijven zeker tot na de kerst? Doe maar, want vanmorgen was het hier weer ruitenkrabben en zout op de wegen. Blééééhhh!

• 01 December 2012 - 09:10

Els:

Leuk dames. Het is nog maar een paar daagjes hè.... So enjoy en groetjes voor allen

• 01 December 2012 - 11:06

Joop Heijnraets:

Jammer dat ze het zo slecht naar hun zin hebben!!!!!!!
    Onzin natuurlijk. Ik ben heel blij voor de dames dat ze deze geweldige tijd samen hebben kunnen doorbrengen. Daar zal nog lang over gesproken en aan teruggedacht worden.
    Maar, eerlijk gezegd........................ik zal blij zijn als Els weer thuis is. Gek he??

• 01 December 2012 - 18:46

Jokehiskens:

Wat een verschil, in Helsinki is een halve meter sneeuw gevallen in twee dagen. Het was wel heerlijk met mijn kleinkinderen. Ik ben net terug, krijg vanavond al visite en ga morgen jullie relaas lezen. gr. Joke