30 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 30 november 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

30 november 2012

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 November 2012 | Aruba, Oranjestad

Vandaag ben ik, Els, aan de beurt om iets te schrijven. Na het uitgebreide ontbijt muesli, cruesli, banaan, yoghurt en melk en uiteraard koffie treffen wij voorbereidingen om naar de stad te gaan. Na de afwas en de was en allemaal een plas overhandigen wij de zonnebril aan Monique, die prima bij haar past omdat zij hem zelf heeft uitgekozen. Op naar de stad om de laatste inkopen te doen. Het heeft al hard geregend maar nu is het weer zonnig en tamelijk warm. Ik mocht vandaag voor in de auto . Wat hebben wij allemaal gekocht, je wilt het niet weten. Ik was al snel blut maar ik mocht wat lenen van mijn reisvriendinnen, (even voor de duidelijkheid ik heb al terug betaald). Na de boodschappen liepen wij naar een lokaal tentje waar wij heel gezond (omdat ze geen ijskoffie hadden) aan de smoothies gingen. Dat was zeer verfrissend! Met de auto en chauffeur gingen wij weer naar huis. Chic hè ! Al met al hebben wij het hier fantastisch en onder leiding van onze reisleidster Monique hebben wij heel veel van het eiland gezien. Op dit moment zitten wij te lezen en te puzzelen, heerlijk buiten in de zon of schaduw, wat je maar wil. Vanavond zijn wij door Monique uitgenodigd om ergens te gaan eten. Wij zijn benieuwd maar zijn ervan overtuigd dat het lekker en gezellig wordt.

  • 30 November 2012 - 21:18

    Loes:

    Het klinkt ook nu heel gezellig en lekker. Jullie blijven zeker tot na de kerst? Doe maar, want vanmorgen was het hier weer ruitenkrabben en zout op de wegen. Blééééhhh!

  • 01 December 2012 - 09:10

    Els:

    Leuk dames. Het is nog maar een paar daagjes hè.... So enjoy en groetjes voor allen

  • 01 December 2012 - 11:06

    Joop Heijnraets:

    Jammer dat ze het zo slecht naar hun zin hebben!!!!!!!
    Onzin natuurlijk. Ik ben heel blij voor de dames dat ze deze geweldige tijd samen hebben kunnen doorbrengen. Daar zal nog lang over gesproken en aan teruggedacht worden.
    Maar, eerlijk gezegd........................ik zal blij zijn als Els weer thuis is. Gek he??

  • 01 December 2012 - 18:46

    Jokehiskens:

    Wat een verschil, in Helsinki is een halve meter sneeuw gevallen in twee dagen. Het was wel heerlijk met mijn kleinkinderen. Ik ben net terug, krijg vanavond al visite en ga morgen jullie relaas lezen. gr. Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Toch maar weer een blog bijhouden...

Recente Reisverslagen:

14 December 2012

14 december 2012

12 December 2012

12 12 12

10 December 2012

10 december 2012

09 December 2012

9 december 2012

08 December 2012

8 december 2012
Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 99807

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: