29 november 2012, jarig Manon (20) en Jop (10) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 29 november 2012, jarig Manon (20) en Jop (10) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

29 november 2012, jarig Manon (20) en Jop (10)

Blijf op de hoogte en volg Monique

29 November 2012 | Aruba, Oranjestad

Op Eagle Beach waren we gisteren getuige van een bruiloft. Wij zaten bij een van de dividivibomen en werden door de weddingplanner verzocht om een stukje verderop te gaan zitten. Het ging er nogal rommelig aan toe en ik dacht dat een weddingplanner er wel iets leuks van zou maken. Het stelde niet zo veel voor. Het bruidspaar had een kindje dat iedere keer wegliep dus ging oma er achteraan, zij heeft de hele ceremonie niet meegemaakt. Opa liep met zijn IPad foto's te maken net als nog een ander stel dat erbij was. Opa had de ringen in zijn bezit en toen het zover was moest hij bij de auto opgehaald worden omdat hij zijn iPad weer aan het opbergen was. Ook werden er bijna alleen maar foto's van de bruid gemaakt en stond de bruidegom er als een lulletje rozenwater bij. Nee, dan kan je beter 2,5 uur in het gemeentehuis wachten tot de ambtenaar tijd heeft:). Vanochtend stonden we vroeg op want we gingen naar het nationaal park Arikok. Het park is ongeveer 18% van Aruba dus best groot. Bij de eerste drempel hoorde ik de uitlaat al over de grond schuren. Vervolgens kwamen er om de vijftig meter geulen voor het water en ging de uitlaat weer over de grond. Besloten werd om bij iedere greppel uit te stappen zodat ik er alleen door heen ging. Dat was best wel een raar gezicht, gelukkig waren er weinig andere mensen, maar het park was ook te groot om er helemaal door heen te lopen. Onderweg kwamen we nog een oude goudmijn tegen en grotten met indianentekeningen en vleermuizen. Gelukkig was er ook nog een barretje waar we heerlijke smoothies hebben genomen. Na bijna 4 uur in het park te hebben doorgebracht kwamen we er aan de andere kant van het eiland, bij San Nicolas, weer uit. In Oranjestad zijn we bij de Nederlandse bakker koffie met gebak gaan drinken en eten en hebben we op de jarigen getoast. Gefeliciteerd allebei!! Vervolgens maar weer even de Super Food opgezocht voor een zonnebril en wijn en via de flappentap en de garage waar olie en water van de huurauto gecontroleerd moest worden zijn we naar huis gereden. Els, Valerie en Vera hebben kennis gemaakt met de buitendouche en nu zitten we met een glas siroop in het zonnetje bij te komen. En volgens mij hoor ik gesnurk naast me:). Nog een fijne avond allemaal, vooral Jop (kleinzoon van Els) en Manon.

• 29 November 2012 - 22:26

Loes:

Gefeliciteerd met Manon. 't Klinkt allemaal weer bar gezellig, leuk en lekker.

• 29 November 2012 - 22:57

Els:

Van harte met een grote dochter, respectievelijk een klein(e)zoon !!
    geniet van de zon. t Is hier koud en regenachtig. groetjes !!

• 30 November 2012 - 09:12

Ida :

Dag collega's,

Allereerst gefeliciteerd met de verjaardagen van Manon en Jop.

Door het lezen van alle vrolijke verhalen en foto's van jullie belevenissen begrijp ik dat jullie het reuze naar je zin hebben, veel ondernemen, het hele eiland van links naar rechts overgaan, maar ook het strand, de superstores, het luieren en het eten worden niet vergeten.

Klinkt allemaal super gezellig, geniet nog even van die Arubaanse temperaturen, hier halen we die niet.

Groetjes van Ida