12 12 12 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 12 12 12 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

12 12 12

Blijf op de hoogte en volg Monique

12 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Ik zal jullie weer even bijpraten over twee dagen. Maandagavond zijn Martin en Maria komen eten. Valerie, ze vonden het erg lekker en ik heb het recept doorgemaild aan hen. Gisterochtend ben ik weer gaan wandelen. Martin had mij een kortere weg uitgelegd maar ergens heb ik een verkeerde afslag genomen en wist niet meer waar ik was. Ik heb Ton gebeld dat ze maar vast moesten gaan lopen maar hij zei dat ze zouden wachten. Toen ik nog een stuk doorreed bleek ik een rondje te hebben gereden en was ik weer vlak bij huis. Inmiddels was het nog drukker op de weg dus uiteindelijk was ik een half uur te laat. Ton, Wim en Francien stonden op me te wachten. Nu heb ik 2300 km gelopen zonder te vallen en nu lag ik toch ineens op de grond, uitgegleden over losse stenen. Volgende keer neem ik toch maar mijn stevige wandelschoenen mee. Vanmorgen had ik een fikse blauwe plek op mijn knie. Na het wandelen heb ik mijn vader opgehaald en zijn we koffie gaan drinken bij de duikschool en vervolgens hadden we weer een stranddagje. Zalig om in de zee te gaan. Vanochtend zijn we naar de dierenopvang gegaan en nu zit ik bij de dokter! Ben ik door zo'n leuk klein pony'tje in mijn vinger gebeten terwijl ik hem peen voerde. Het kreng liet ook niet gelijk los. Tanden aan beide kanten van mijn vinger en een hoop bloed. Ik besloot om maar even bij de dokter langs te gaan voor een tetanusinjectie. De dokter heeft mijn vinger ontsmet en ik heb bij de apotheek antibioticazalf en een tetanusspuit gehaald die de dokter heeft gezet. Vervolgens zijn we wen kennis van mijn vader gaan bezoeken. Wat een ramp om dat adres te vinden. Ooit hebben de huizen nummers gekregen maar alles wat er tussen gezet wordt krijgt weer nieuwe nummers zodat bijv. nr. 400 naast 99 zit. Gelukkig hebben we er stratenboek anders vind je helemaal niets. Nu zitten we weer bij de Zeerover aan de vis, patat en gebakken banaan. Het is de hele dag al regenachtig en we moesten ergens anders gaan zitten om droog te blijven. Hopelijk morgen een zonnige laatste dag!

  • 12 December 2012 - 21:49

    ELSH:

    Hai Monique en Bertus,
    De weg weten is een ding maar de weg vinden is een tweede. Ik kan me voorstellen dat je een rondje rijdt maar uiteindelijk heb je gewandeld.
    Het was waarschijnlijk je ongeluksdag vallen als je aan de wandel bent en later gebeten door een kleine pony. wat een gedoe.
    Dat alles werd goedgemaakt door een etentje bij de ZEEROVER. Oh wat was dat smullen.
    Ik ben vanavond naar een workshop van de PV geweest in het gemeentehuis.
    Heel gezellig, ik heb een mooi kerststuk gemaakt in het rood.
    Ik weet het niet precies maar volgens mij ga je morgen naar huis.
    Goede reis samen met Bertus en gauw tot ziens.
    Groetjes en een kus van ELS.

  • 12 December 2012 - 21:49

    ELSH:

    Hai Monique en Bertus,
    De weg weten is een ding maar de weg vinden is een tweede. Ik kan me voorstellen dat je een rondje rijdt maar uiteindelijk heb je gewandeld.
    Het was waarschijnlijk je ongeluksdag vallen als je aan de wandel bent en later gebeten door een kleine pony. wat een gedoe.
    Dat alles werd goedgemaakt door een etentje bij de ZEEROVER. Oh wat was dat smullen.
    Ik ben vanavond naar een workshop van de PV geweest in het gemeentehuis.
    Heel gezellig, ik heb een mooi kerststuk gemaakt in het rood.
    Ik weet het niet precies maar volgens mij ga je morgen naar huis.
    Goede reis samen met Bertus en gauw tot ziens.
    Groetjes en een kus van ELS.

  • 12 December 2012 - 23:28

    Valerie:

    Hoi hoi,
    Net over de laatste par dagen gelezen en vooral genoten van de foto van de ijscafe! Ik hoop dat het met je knie en je vinger goed afloopt. Ik wens jullie een goede reis naar dit koude land. Wij vertrekken zondag naar een nog kouder land dus ik wens jullie alvast hele gezellige feestdagen.

    Groetjes,

    Valerie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

Toch maar weer een blog bijhouden...

Recente Reisverslagen:

14 December 2012

14 december 2012

12 December 2012

12 12 12

10 December 2012

10 december 2012

09 December 2012

9 december 2012

08 December 2012

8 december 2012
Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 99850

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: