10 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 10 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

10 december 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

10 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Sorry, ik ben een beetje laat met mijn blog. Voor jullie dan want hier is het pas half zeven en we hebben de hele avond nog voor ons. Ook hebben we nog niet gegeten want Martin en Maria eten hier en Martin moest nog werken. Vandaag ben ik weer eens aan de schoonmaak gegaan, de bedden verschoond en vanmiddag heb ik het eten vast voorbereid zodat ik straks niet al te lang in de keuken hoef te staan. Bij het Nederlandse koffiezaakje zijn we, voor de verandering, maar weer eens gaan lunchen (!) met ijskoffie en warm appelgebak. Dat wordt straks afkicken met alleen maar warme koffie en hete thee. Bij de Super Food hebben we boodschappen gedaan en na 2,5 week doet mijn bonuskaart het nog steeds niet. Ik moest geduldig afwachten, misschien nog een week. Ik wist niet dat het zo moeilijk was om een bonuskaart te activeren! Of ik maar wel alle bonnetjes wilde bewaren want dan kon ik er, misschien, later nog punten op krijgen. Maar dat moest de baas nog beslissen. Nu ben ik niet echt van het bewaren van bonnetjes en al helemaal niet van boodschappen. Ook wist ik helemaal niet dat ik punten kon sparen dus die zijn allang verbrand. Jammer dan. De auto heb ik vandaag ook maar eens gewassen, eigenlijk wilde ik alleen de ramen doen maar omdat ik een erg natte spons gebruikte liep de modder over de auto en moest ik hem toch helemaal wassen. Inmiddels was mijn vader zo slim om op de ligstoel te gaan liggen en aangezien je daar met een gebruiksaanwijzing op en af moet gaan kwam hij er dus niet meer af:) En dat terwijl ik met emmers water liep te sjouwen voor de auto, Monique, ik kan niet meer van het bed komen. En als ik hem nou niet gewaarschuwd had!! Hij moest dus maar even wachten tot ik klaar was. Omdat ik geen last wilde krijgen van mijn rug ging ik de rollator voor hem halen. Bleek dat hij zich inmiddels toch van het bed af had weten te krijgen door zich op te trekken aan de waspaal ernaast. Morgenochtend ga ik weer wandelen dus ik hoop dat hij dan geen gekke dingen doet want ik ben toch zo'n twee uur weg. Zeggen ze wat van kinderen, volgens mij heb ik meer gekke dingen met mijn vader meegemaakt dan met mijn kinderen. En ik denk dat Marc en Stephanie hier hetzelfde over denken:). De kerstverlichting is inmiddels aangegaan door de sensor en ik hoor de buren aankomen. Tijd voor het eindigen van de blog en het maken van het eten.

• 11 December 2012 - 07:38

Stephanie:

Ha,ha,ha...ik weet niet waar je het over hebt hoor. Ik maak nooit gekke dingen mee met papa ;-)! Ahum..nu even serieus, vooral zijn onweerstaanbare aandrang om op alarmknopjes te drukken in liften, hotels, verzorgingshuizen, ziekenhuizen of waar dan ook waar die rode knopjes naar hem lonken, blijft mij nog altijd verbazen. Wij zijn als kinderen regelmatig in de problemen gekomen, omdat hij ons altijd de schuld gaf. Maar ach, met al die "gekke" dingen van die man hebben we wel altijd wat te lachen als we bij elkaar zijn en ik zou dat, en hem, voor geen goud willen missen. Ik denk ook dat jij en Marc dat weer met mij eens zijn... Geniet nog van zijn eigenaardigheden de komende dagen en vertel ons er vooral alles over tijdens SinterKerst en Nieuw! X

• 11 December 2012 - 12:02

ELSH:

Hai Monique,
    Zo te lezen heb je het samen met je papa helemaal naar je zin. Geniet nog even van de zon en het mooie eiland want het einde van je totale vrijheid is in zicht.
    Groetjes en een kus van ELS.

• 11 December 2012 - 16:01

Loes:

Hoi Monique, Wat betreft je vader: als je het meemaakt, baal je soms, maar achteraf heb je er ontzettend plezier om. Als ik met mijn zussen in Griekenland zit, komen al die verhalen weer boven. En je weet gelukkig nog niet hoe je zelf bent als je die leeftijd hebt. Misschien praten onze kinderen nu al over onze eigenaardigheden. Weet het eigenlijk wel zeker. Maar ja, een dag niet gelachen ........