3 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu 3 december 2012 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Monique Groen - WaarBenJij.nu

3 december 2012

Blijf op de hoogte en volg Monique

03 December 2012 | Aruba, Oranjestad

Het is wel heel erg om dit te vertellen terwijl jullie in de kou en natte sneeuw zitten maar ik werd vannacht wakker van de kou. Het was 23 graden. Uit voorzorg heb ik net in de bloedhitte toch maar een sprei op mijn bed gelegd voor komende nacht, een laken alleen is dus niet genoeg! Het was wennen om vanochtend alleen aan het ontbijt te zitten maar door die stilte zat ik volop tussen de beesten. Ik had de taak van Vera overgenomen om brood en kaas voor de hagedissen en vogels te snijden en binnen no time zaten hier wel 20 hagedissen, een aantal duiven in verschillende maten, 6 troepialen en een spotvogel voor me en achter me zaten suikerdiefjes en grasmusjes in de suikerbak en parkieten en leguanen in de cactussen achter me. Na het ontbijt ben ik bij de duikschool koffie gaan drinken. Ton was er ook. Hij heeft mijn blog van Santiago helemaal bijgehouden en ook nu wist hij wat ik op Aruba heb uitgespookt de afgelopen weken. Toen ik thuis kwam heb ik het bed voor mijn vader opgemaakt want hij komt morgenavond hierheen. Ik hoop voor hem dat hij door de douane komt want door een val is hij in het bezit gekomen van een blauw oog en op de foto die ik daar van kreeg herken ik hem helemaal niet meer:) Nu ga ik de was opvouwen en straks nog even de stad in voor een paar stevige schoenen want morgenochtend ga ik wandelen en dat zal ik maar niet op mijn teenslippers doen. Vorige week hadden Vera en ik allebei cactusnaalden door onze zolen heen en dat was niet zo'n prettig gevoel!

• 03 December 2012 - 20:48

ELSH:

Hai Monique,
    Is dat even wennen hier in dat koude Nederland. Op sommige plaatsen bleef de sneeuw onderweg naar huis zelfs liggen - een witte wereld -.Groter kon het verschil niet zijn.
    Ik hoop dat het het verblijf samen met je vader net zo fantastisch wordt als met die drie giechelende dames.
    Geweldig was het het. Nogmaals bedankt!!!!
    Welterusten of een fijne dag!!!!
    KUS van ELS.

• 03 December 2012 - 23:29

Jokehinskens:

Wij hebben ze ook wel eens cola gegeven, daar waren ze dol op.

• 04 December 2012 - 21:02

Els :

Oja, Bertus komt !! Wat gezellig. Doe m de hartelijke groeten van ons tweetjes !! liefs