Dag 11: Poo de Llanes - Ribadesella - Reisverslag uit Ribadesella, Spanje van Monique Groen - WaarBenJij.nu Dag 11: Poo de Llanes - Ribadesella - Reisverslag uit Ribadesella, Spanje van Monique Groen - WaarBenJij.nu

Dag 11: Poo de Llanes - Ribadesella

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

23 Juli 2015 | Spanje, Ribadesella

Els, je had gelijk. Na regen komt zonneschijn! En hoe? Het was weer lekker warm vandaag. Er is niemand meer op mijn kamer gekomen dus ik had het rijk alleen. Heerlijk! Ik heb wel mijn wekker gezet want ik was bang dat ik anders pas tegen negen uur wakker zou worden en er moesten aardig wat kilometers afgelegd worden vandaag. Maar voor de wekker om kwart voor zes ging was ik al wakker. Ik had gisteren ontbijt gekocht, brood met kaas en yoghurt dus dat heb ik op mijn kamer opgegeten. Toen ik beneden kwam bleek daar ook nog ontbijt klaar te staan maar dat heb ik niet meer genomen. Buiten kwam ik al snel een Engels gezin tegen: vader, moeder en zoon. Vader en zoon liepen in een hoog tempo en dat kleine schriele moedertje moest om de paar passen bijdribbelen. Het zag er echt niet uit, die moet wel overal last van krijgen, dat kan niet goed zijn. En dan had ze ook nog zo'n grote rugzak. We zijn elkaar een paar keer tegengekomen na pauzes en dan hoorde ik dat dribbeltje weer:). Vandaag heb ik weer heerlijk langs de kust gelopen. De zee was een stuk rustiger dan gisteren en ik heb weer veel foto's gemaakt. Ik heb ook nog wel een stuk langs de weg gelopen om van die 30 km er 25 te maken, leek me wel een goed plan met dit weer en het scheelde heel veel klimmen. In mijn overnachtingsplaats, Ribadesella, aangekomen ben ik eerst gaan lunchen: tortilla met koffie. Voor ik weer weg ging bezocht ik nog het toilet. Mijn tas stond stevig ingeklemd tussen tafel en muur dus die liet ik staan. Bij terugkomst ging er een man tegen me staan praten en omdat ik niet wist wat hij bedoelde ging hij nog harder praten:). Vervolgens bleef hij zo staan dat ik er niet door kon en toen vroeg hij in het Engels of ik wel betaald had. Ja, natuurlijk! Eindelijk stapte hij opzij en mompelde nog: sorry! Vannacht slaap ik in een jeugdherberg direct aan het strand

  • 23 Juli 2015 - 14:47

    Marc:

    veel plezier nog de komende dagen !

  • 23 Juli 2015 - 20:54

    Els:

    Hai Monique,
    Zo te lezen gaat het lopen nog steeds goed. Het lijkt mij heerlijk om langs het stand te lopen.
    Wat kom je toch vreemde mannen tegen, je handelt het goed af.
    De komende dagen nog veel wandelplezier en ik hoop dat je veel langs de kust wandelt.
    Welterusten voor straks en morgen gezond weer op.
    Knuffel van Els.

  • 23 Juli 2015 - 20:56

    Dineke:

    Hey Monique,
    Prachtige foto's, prachtige kust!! Die mannen onderweg zijn minder prachtig, begrijp ik.
    Succes in je laatste wandeldagen van deze zomer. Toi toi!

  • 23 Juli 2015 - 22:43

    Ida:

    Dag Monique,

    gelukkig zijn de wegen mooier en gezelliger dan de mannen die je tegenkomt.
    geniet nog even van je tocht.

    succes, Ida

  • 24 Juli 2015 - 10:42

    Vera:

    Hoi, foto's zien er goed uit. mooie weg! Succes met de laatste loodjes en we kunnen weer gauw "een koffietje"afspreken!
    Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Vanaf 25 juli 2012 ben ik van plan om naar Santiago de Compostela te lopen. Op deze site ga ik mijn voorbereidingen en natuurlijk het verslag van de reis bijhouden.

Actief sinds 21 Okt. 2011
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 99763

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Santiago 2015

14 November 2012 - 14 December 2012

Aruba

14 November 2012 - 14 November 2012

14 november 2012

25 Juli 2012 - 31 Oktober 2012

op weg naar Santiago...

Landen bezocht: